میلیونر شو

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

میلیونر شو

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

۰



در این قسمت میخوام بهترین و پرسودترین روشهای کسب بیت کوین رایگان رو بهتون معرفی کنم. این مطلب مخصوص اونهاییه که نمیخوان سرمایه چندانی در این کار هزینه کنن و به دنبال بهترین روشهای کسب رایگان بیت کوین هستن. فقط حواستون باشه که به سرعت نمیشه ازین روشها پولدار شد و حتما باید چند ماهی رو صبر کنین که البته با توجه به سرعت رشد روزافزون ارزش بیت کوین کاملا توجیه داره و ارزش امتحان کردنشو داره چون هیچ ریسک و حطری هم نداره.

1- اولین روش "استخراج" بیت کوینه که به روشهای نرم افزاری ، سخت افزاری و ابری انجام میشه. که در مجموع یا دارای هزینه هست و یا اینکه به نسبت زمان و فشاری که به CPU رایانه شما وارد میشه ارزش چندانی برای وقت گذاشتن نداره. (مخصوصا سایتهایی هم که با سرعت بالا به اسخراج ابری می پردازن ،‌اکثرا SCAM هستن ، پس مراقب فریب اونها باشید)

*** که به دلیل آسیب رساندن به کامپیوتر شما کمتر توصیه میکنیم



2- دومین روش "مشاهده تبلیغات کلیکی" هست. از مزایای این روش میشه به این مورد اشاره کرد که خیلی نگران از دست رفتن زمانتون در طول یک روز نیستید. یعنی اگه حتی 15 ساعت از یک روز رو نتونستید هیچ فعالیتی بکنید، فرصتتون از دست نمیره و اصطلاحا سوخت نمیشه و در زمان باقیمانده از 24 ساعتتون میتونید تمام تبلیغات رو ببینید و کسب درآمد کنید.

فقط خیلی مهمه که تو چه سایتهایی این فعالیت رو داشته باشید که در ادامه چند تا از بهترین سایتهای کلیکی رو بهتون معرفی میکنم:




1) adBTC (آموزش)






5) btcvic






3- روش سوم "Faucet یا همان استخراج قطره ای" است. برای استفاده بهینه و بدون اتلاف وقت از این روش ، چند تا پیشنهاد بهتون میکنم:

بعد از اینکه شماره حساب یا همون آدرس بیت کوینتون رو بدست آوردید (آموزش روش افتتاح حساب بیت کوین) با اعلام اون به سایتهای فاست ، میتونید از طریق کلیک روی دکمه های معروف به Claim , Roll, Get Reward یا امثال اونها و حل کپچا (Captcha) در فواصل زمانی تعریف شده در هر سایت ، به کسب بیت کوین بپردازین.

فقط بجای ثبت نام در تعداد زیادی از سایتهای مستقل و متعدد ، که باعث پراکندگی موجودی حسابهاتون میشه و برداشت ازش زمانبر ، پیشنهادم اینه که فقط تو چندتا سایت اصلی (میکرو والت) ثبت نام کنید و فقط تو سایتهای مرتبط و لینک شده با اون سایتها فعالیت داشته باشید تا کل درآمدتون تو یکی دو جا متمرکز باشه و بتونید زودتر برداشت داشته باشید.

نیازی نیست سردرگم بشد چون من این کار رو براتون انجام دادم. پس با ادامه مطلب همراهم باشید:


1-  ثبت نام در سایتهای CoinPot ( آشنایی با CoinPot) و FaucetHub  ( آشنایی با سایت FaucetHub)

2-  ثبت نام و کسب بیت کوین از سایتهای مرتبط با حسابهای فوق ، که در زیر به چند تا از بهترینهای اونها اشاره شده است:



بهترین و پرسودترین سایتهای Faucet



زیر مجموعه های سایت  CoinPot



1) bitfun










زیر مجموعه های سایت  FaucetHub





5) fautsy



8) bitnyx



سایتهای اشاره شده در بالا بهترینها و حاصل بررسی نزدیک به 100 سایت مختلف است که شما میتونید با توجه به نوع کپچای مورد علاقه تون چند تا و یا همشون رو انتخاب و شروع به فعالیت پیوسته در اونها کنید. حتما اونها رو به آشناهاتون معرفی کنید و از معرفی به دوستاتون هم بیت کوین بدست بیارید.

فقط یه مطلب رو باید یادآور بشم که ممکنه باتوجه به تغییر نرخ روزانه بیت کوین ، میزان ساتوشی های اشاره شده در جدول فوق دستخوش مقداری تغییر بشه که اصلا مهم هم نیست چون چیزی که مهمه اینه که قیمت بیت کوین روز به روز داره رشد میکنه و حاصل دسترنج شما قطعا گرانبهاتر میشه.

موفق و کامیاب باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی