میلیونر شو

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

میلیونر شو

آشنایی با بیت کوین و روشهای کسب درآمد از آن

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۴ ب.ظ

۰

کسب بیت کوین رایگان از شبکه اجتماعی PIVOT

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۴ ب.ظ


PIVOT یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است.

pivot روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است.

 


مراحل کار :

 

1-دانلود و نصب PIVOT 

 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید. برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.





پس از  کیلک بر عکس بالا به صفحه ثبت نام هدایت میشوید پس از ثبت نام  به لینک دانلود هدایت میشوید و برنامه را حتما از گوگل پلی دانلود کنید چون مارکت های ایرانی را قبول نمیکنه و امتیازتون به هدر میره این موضوع را به اطلاع دوستانتان برسانید.



پس از دانلود نرم افزار توسط همان جیمیلی که حساب را ایجاد کرده اید در نرم افزار لاگین کنید که پس از آن با محیط زیر مواجه میشوید


2-نحوه کسب درآمد در pivot و راههای جمع آوری پاور

 در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران و دعوت دوستان به PIVOT ، پاور هدیه میگیرید که هر چه میزان پاور شما بیشتر باشد سهم بیشتری از این استخر 4 بیتکوینی نصیب شما میشود.
پاداشهای هر روز ، در روز بعد ساعت 17:30 به وقت ایران به بیتکوین تبدیل و با پیامی مثل تصویر زیر در صفحه اول اپلیکیشن به شما اطلاع داده میشود. در این کادر بر روی گزینه Collect Bonus کلیک کنید تا ساتوشی های محاسبه شده به موجودی والت شما اضافه شود.




پاورهای هر روز در پایان آن روز (ساعت 00:00 GMT معادل 03:30 صبح به وقت ایران) صفر شده و در انتظار فعالیت در روز جدید میماند. بعد تعداد پاورهای جمع شده روز قبل در بالای کادر نارنجی رنگ با یک همچین پیامی (You win 85500 POWER for last turn) و با شمارشگر معکوس تا ساعت 17:30 به وقت ایران ، نمایش داده میشه تا همونطور که گفتم در اون ساعت مثل تصویر فوق تبدیل به ساتوشی بشه.

 

اما برای جمع آوری پاور روزانه کافیست پس از ورود به اپلیکیشن  بر روی گزینه Daily Tasks For Power  کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود







🔸گزینه اول : دعوت دوستان و کسب 10000 پاور از هر زیرمجموعه

با دعوت از دوستان خود میتوانید 10000 پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDS کلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.

 

🔸گزینه دوم: بازدید پست ها و کسب 100 پاور از هر پست

 شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی 100 پاور میگیرید ، که در روز حداکثر 20 پست میتوانید ببینید و 2000 پاور میگیرید.

با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWER خواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ  GET READ POWER را کلیک کنید  و 100 پاور پاداش بگیرید

 

🔸گزینه سوم:کسب  10% درآمد بدست آمده توسط زیرمجموعه ها

پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن 10,000 پاوری که میگیرید، 10% از پاور جمع آوری شده آنها را هم میگیرید.
برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست 100 پاور بدست بیاورد شما 10 پاور خواهید گرفت و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما 10000 پاور میگیرند شما هم 1000 پاور خواهید گرفت.
 

3-برداشت از PIVOT

حدنصاب برداشت 100 هزار ساتوشی (0.001BTC) می باشد.

بعد از رسیدن به حد نصاب ، برای برداشت موجودی حساب ، در صفحه پروفایل یا داشبورد خودتان ، وارد قسمت wallet شده ، و در قسمت BTC بر روی موجودی کلیک کنید و در پایین صفحه گزینه withdraw را بزنید. آدرس بیتکوین خود را در قسمت Withdrawal address وارد کنید. مقدار مورد نظر برای برداشت (بیشتر از حد نصاب) را وارد و بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید. موجودی معمولا بین 2 تا 3 روز کاری واریز میشود.




تذکر:

دوستان به هیج وجه سعی نکنید پیوت رو دور بزنید. مثلا با چند تا ایمیل از روی یک گوشی بعنوان زیرمجموعه خودتون ثبت نام کنید. به شدت رو این جور مسایل حساسه و روزانه همه رو رصد میکنه و لیست متقلبین رو روزانه اعلام میکنه. مراقب باشید ممنوع الفعالیت تون نکنه!!!

 

روش محاسبه ساتوشی بدست آمده توسط شما در هر روز:

در هر روز 4 بیت کوین تقسیم میشه به کل تعداد پاورهای جمع آوری شده در همون روز توسط کل کاربران ، بعد ضرب میشه در تعداد پاوری که هر کاربر جمع کرده. اینجوری سهم ساتوشی هر کاربر از 4 بیت کوین روزانه بدست میاد.

نکته خیلی مهم:

با توجه به اینکه اپلیکیشن PIVOT به تازگی کارش رو شروع کرده و هنوز خیلی فراگیر نشده ، شما هر چه زودتر در این اپلیکیشن عضو بشید و فعالیت کنید ،‌ می تونید سهم بیشتری از اون 4 بیت کوینی که روزانه بین همه پاورهای جمع شده تقسیم میشه ببرید.

پس زمان رو ازدست ندید و از طریق لینک زیر ، این اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید:





آپدیت جدید

در آپدیت جدید اپلیکیشن پیوت ، جوایز بیتکوینی رایگان توسط برنامه متوقف شده و بجای آن ارز دیجیتال PVT دریافت خواهید کرد!

باتوجه به سرمایه گذاری بزرگترین اکسچینج ها در این پروژه، آینده این ارز دیجیتال روشن خواهد بود و ادامه فعالیت در این اپ توصیه می شود.

کوین PVT ارز دیجیتال رسمی مجموعه می باشد و هنوز ارزش آن دقیقا مشخص نیست. اما کوین PVTP مخصوص بخش پیش بینی بوده و بصورت مستقیم در پروفایل شما قابل تبدیل به بیت کوین می باشد که ارزش آن معادل ۱۰ ساتوشی است.

مقدار سقف پاور دریافتی روزانه مجددا به ۴۰۰۰ پاور افزایش یافت.

  

چطور در پیش بینی رایگان شرکت کنیم؟

این فیلد در حالت بدون خطر اجرا می شود، به این معنی که شما می توانید پیش بینی را به صورت رایگان (یک بار در روز) انجام دهید و اگر پیش بینی درست (شامل ۳ قسمت) شد پیوت به شما مقداری PVTP جایزه می دهد.

PVTP می تواند بلافاصله به BTC تبدیل  شود، و  به کیف پول شخصی شما واریز شود . ( BTC 1 ⇄ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ PVTP، مبادله)

  1. برای پیش بینی های اسکالر، گزینه ای را انتخاب کنید که اعتقاد دارید پاسخ به این سوال باشد.
  2. هر پیش بینی شامل سه سوال است.
  3. شما باید سه گزینه برای پیش بینی را انتخاب کنید.
  4. صبر کن تا نتایج اعلام شود.
  5. اگر پیش بینی و نتیجه شما یکسان باشد، برنده خواهید شد.
  6. مقدار جوایزی که به دست می آورید  به تعداد آراء ای که به گزینه مورد انتخاب  شما داده شده است ، بستگی دارد.

برای آموزش گام به گام به عکسها رجوع کنید.



مرحله اول




مرحله دوم


مرحله سوم



مرحله چهارم



مرحله پنجم



مرحله ششم


مرحله هفتم


مرحله هشتم


مرحله نهم


چطور حساب کاربری بلاک شده Pivot را بازگردانیم :

Pivot هم مثل سایر شبکه های اجتماعی دیگر شامل قوانین و مقررات خاص خود است که اگر کاربر آن ها را رعایت نکند با عواقب آن روبه رو می شود . یکی از این برخورد ها بلاک شدن حساب کاربری شخص یا اصطلاحا بن شدن (Ban) آن می باشد.

 

در این قسمت می خواهیم نحوه بازگردانی حساب کاربری بلاک شده را توضیح دهیم :

بعد از مسدود شدن حساب کاربری ، کاربر قادر به انجام هیچ کاری در محیط نرم افزار نیست . تنها راه باز گردانی حساب ارتباط با تیم پشتیبانی Pivot one app است . برای این کار ما یک ایمیل به تیم پشتیبانی به شکل زیر ارسال می کنیم و آن ها با بررسی آن و فعالیت های گذشته ما تصمیم به بازگردانی یا عدم بازگردانی حساب کاربری ما می گیرند .

خب به آدرس ایمیل پشتیبانی PIVOT ONE APP  به آدرس support@pivot.one ، پیام زیر را ارسال می کنیم:




متن ایمیل جهت رفع بلاک حساب کاربری Pivot:



Hello respected Pivot one APP team

My account has blocked by your system I have not done anything against your terms and conditions I have not cheated APP as described in Pivot APP announcements so kindly check my account again and please give me chance to become community of Pivot one APP

 




بعد از ارسال ایمیل معمولا باید یک تا دو روز صبر کنید تا از نتیجه آن مطلع شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی